مشاوره کودک رایگان تلفنی

سه شنبه 12 تير 1397
21:48
شاهی



مشاوره کودک تلفنی رایگان

بسیاری افراد در سنین کودکی با مسائل و مشکلات روبه رو بوده اند اما والدین و خانواده های آنان بنا به دلایلی به این مشکلات بر توجهی کرده اند حال در سنین جوانی و بزرگسالی این افراد دچار مشکلاتی جدی شده اند لزوم دریافت مشاوره در سنین کودکی اینجاست که نمایان می شود .

دکتر روانشناس کودک بایستی دانش و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و با راهنمایی صحیح والدین آنان را برای کمک به فرزندشان آموزش دهد .

در مشاوره کودک تلفنی رایگان چه کاری صورت می گیرد ؟

در فرآیند مشاوره رفتاری کودکان به صورت کاربردی مسائل را یاد می گیرند. به این معنی که با کودکان خردسال با کل خانواده با ابزارهای نقاشی، بازی و صحبت کردن مراحل درمان پیش می رود.

روانشناسان کودک برای کودکان و نوجوانان بزرگتر بر روی فعالیت ها و افکاری متمرکز می شوند که بر مهارت های مورد نیازشان اشاره دارد. آنها احساسات خود را بیان می کنند و با هم به حل مسئله می پردازند.

مشاور کودک و نوجوان ، بچه ها را حمایت و تحسین می کند، زیرا بچه ها این کار او را یاد می گیرند. مشاوره کودکان به کودکان کمک می کند که به خود باوری برسند و نقاط قوت خود را پیدا کنند. درمان، الگوهای تفکر مفید و عادات رفتاری سالم را ایجاد می کند.

روانشناس ممکن است کودک و پدر و مادر را با هم ملاقات کند یا تنها با کودک ملاقات کند. این مسئله بستگی به سن کودک دارد. درمانگر ممکن است با والدین نیز ملاقات کند تا راهنمایی ها و راهکارهای خود را برای کمک به فرزندشان در خانه ارائه دهد.

طول دوره درمان مشاوره کودک تلفنی رایگان

مدت زمان درمانی بستگی به اهداف شما و متخصص کودک شما دارد. اغلب اوقات یک درمانگر ممکن است با کودک شما یک بار در هفته برای چند ماه جلسه درمان داشته باشد، و یا دو جلسه در هفته .



[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی کودکان افسرده است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]