هزینه جراحی بینی

سه شنبه 17 مهر 1397
21:02
شاهی


جراحی بینی یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی است که به منظور تغییر شکل ظاهری و بهبود عملکرد بینی انجام می گیرد. نحوه محاسبه هزینه های جراحی بینی به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور کلی هزینه جراحی بینی ممکن است شامل موارد زیر شوند:

  • دستمزد متخصص بیهوشی
  • هزینه ی امکانات و وسایل جراحی
  • هزینه محل جراحی (کلینیک یا بیمارستان)
  • هزینه آزمایشات پزشکی
  • هزینه لباس
  • هزینه داروهای تجویزی پس از جراحی
  • دستمزد جراح

هزینه عمل جراحی بینی برای بسیاری حائز اهمیت است و از آنجایی که ممکن است نیازمند برنامه ریزی و پس انداز باشد، بیمار باید قبل از جراحی به طور کامل از هزینه های آن آگاهی پیدا کند.

هزینه جراحی بینی گوشتی

هزینه جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی پوست کلفت تری دارند به همین دلیل اجزای استخوانی و غضروفی آنها قابل مشاهده نیستند. همچنین غضروف ها معمولا نازک و ضعیف هستند، از این رو نوک این بینی ها افتاده و پهن است.

در جراحی بینی های گوشتی، بافت یک قسمت برداشته شده و به قسمت دیگر اضافه می شود.

بافت افزودنی معمولا از غضروف تیغه ی بینی برداشته می شود. در صورتی که تیغه ی بینی به علت ضربه یا حادثه خاصی فاقد غضروف باشد، می توان از غضروف گوش به این منظور استفاده کرد. البته شکل ظاهری گوش طی این روند، تغییری نخواهد کرد.

به این ترتیب، کاهش یا افزایش غضروف بینی باعث کوچک شدن نوک و تقویت پایه ی بینی و در نهایت زیبایی و دوام عمل بینی می شود. از آنجایی که جراحی بینی گوشتی مشکل تر است، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه جراحی بینی استخوانی

هزینه جراحی بینی استخوانی

بینی های استخوانی ساختاری هرمی شکل و پوست نازکی دارند که به همین دلیل می توانند نتیجه جراحی را به شکل بهتری نشان دهند. جراح بینی برای تغییر شکل بینی های استخوانی هیچ محدودیتی ندارد و می تواند به نحو احسن مشکلات و نواقص این بینی ها را اصلاح کند.

به طور کلی بینی تاثیر به سزایی در چهره فرد دارد. بینی های کج، قوز دار، عقابی در گروه بینی های استخوانی قرار می گیرند. تمرکز جراحی بینی استخوانی بیشتر بر پل بینی است و اغلب به ضخامت و انعطاف پذیری پوست بینی بستگی دارد. طی این عمل، پوست بینی برداشته می شود و اقدامات اصلاحی بر استخوان و تیغه بینی انجام می گیرد.

هزینه جراحی بینی استخوانی به عوامل متعددی مانند فرم بینی، جنس پوست، میزان مشکلات و ایرادات بینی بستگی دارد که جراح بینی می تواند در جلسه مشاوره، اطلاعات لازم را به بیمار بدهد اما به طور کلی، هزینه عمل بینی های استخوانی از بینی های گوشتی، کمتر است.

هزینه جراحی بینی با لیزر

هزینه جراحی بینی با لیزر

امروزه جراحی زیبایی بینی با لیزر طرفداران زیادی پیدا کرده است که در آن بدون نیاز به تیغ جراحی شکل بینی اصلاح می شود. البته جراحی با لیزر برای همه نوع بینی مناسب نیست و در صورتی که بینی کج، عقابی یا استخوانی دارید، باید حتما زیر تیغ جراحی بروید و لیزر نمی تواند به شما کمکی کند.

جراحی بینی با لیزر می تواند بلافاصله پس از معاینه بینی انجام شود، و طی آن پوست بینی نازک تر شده و بافت خارجی پوست به کمک لیزر کاهش پیدا می کند. لیزر اغلب برای اصلاح بینی های گوشتی با مشکلات جزئی استفاده می شود.

از آنجایی که لیزر جزو روش های درمانی نبوده و روشی زیبایی محسوب می شود، معمولا تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و هزینه آن به عهده خود بیمار است. برای لیزر بینی نمی توان هزینه ثابتی در نظر گرفت زیرا فرم بینی و میزان کاری که روی هر بینی انجام می گیرد، با دیگری متفاوت است.

هزینه جراحی بینی با بیمه

هزینه جراحی بینی با بیمه

اگر جراحی بینی به منظور بهبود عملکرد بینی و اصلاح مشکلات تنفسی انجام شود، بیمه کل یا بخشی از هزینه ها را پرداخت می کند. هزینه عمل زیبایی بینی که به منظور بهبود ظاهر بینی انجام می شود، معمولا تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

شرکت های بیمه اغلب هزینه جراحی انحراف تیغه بینی یا سپتوپلاستی را تقبل می کنند؛ زیرا در جهت بهبود سلامت فرد انجام می شود. البته اثبات اینکه جراحی بینی به منظور بهبود مشکلات سلامتی انجام می گیرد، می تواند دشوار باشد و کارشناس بیمه باید آن را تایید کند. در هر صورت باید قبل از اقدام برای جراحی بینی با شرکت بیمه خود هماهنگ کنید تا تاییدیه دریافت کنید.

ارزان ترین روش جراحی بینی

ارزان ترین روش جراحی بینی

ارزان بودن جراحی بینی می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. این عوامل می توانند، بی تجربگی و تازه کاری جراح بینی، کلینیک یا بیمارستان ارزان قیمت یا واقع بودن مطب در محله پایین شهر باشند.

پایین بودن هزینه جراحی، علت عدم کیفیت و بالا بودن آن نیز حکم اثبات موفقیت جراحی بینی نیست. جراحی بینی بسیار حساس است و در صورت شکست می تواند کل چهره و صورت فرد را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو بهتر است اولویت بیمار یافتن جراح بینی مناسب و در مرحله دوم قیمت باشد زیرا انتخاب جراح بینی صرفا بر اساس پایین یا بالا بودن هزینه جراحی بینی اصلا عاقلانه نیست.


[ بازدید : 340 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی کودکان افسرده است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]