زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا

شنبه 24 شهريور 1397
18:30
شاهی


زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا

این مقاله به زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا اختصاص داده شده است چرا که نوع لنز در دوربین های مداربسته بسیار اهمیت دارد , لنز دوربین مداربسته موجب کیفیت و رزولوشن تصاویر می شود از این رو لنز های نامرغوب و تقلبی سبب تاری دید دوربین گردیده و کاربر از مشاهده جزئیات محل عاجز خواهد بود بنابراین توصیه می شود به هنگام خرید دوربین های مداربسته به این مساله توجه ویژه شود .

زوم اپتیکال در دوربین مداربسته با قدرت زوم بالا

زوم اپتیکال دوربین مداربسته چیست؟

زوم یا بزرگنمایی تصویر دوربین مداربسته به دو نوع اپتیکال (Optical Zoom) و دیجیتال (ِDigital Zoom) تقسیم می شود. بزرگنمایی اپتیکال از طریق تغییر فاصله کانونی لنط دوربین مداربسته انجام می شود, هر چقدر فاصله کانونی بیشتر باشد میزان بزرگنمایی بیشتر و تصاویر بزرگتر نمایش داده می شوند.

تفاوت زوم اپتیکال و دیجیتال دوربین مداربسته

زوم اپتیکال به صورت فیزیکی انجام می شود ولی زوم دیجیتال به صورت مجازی و نرم افزاری صورت می گیرد. در زوم دیجیتال با کشیدن تصویر اجزای تصویر بزرگتر نمایش داده می شوند و به دلیل همین بزرگنمایی رزولوشن تصویر کاهش پیدا خواهد کرد. اما در زوم اپتیکال با تغییر فاصله کانونی و بزرگنمایی تصویر , کیفیت آن را تغییر نمی کند. زوم دیجیتال جنبه تبلیغاتی دارد و در عمل برای بزرگنمایی کاربری ندارد.

تفاوت لنز وریفوکال و زوم دوربین مداربسته

لنز وریفوکال و زوم هر دو دارای قابلیت تغییر فاصله کانونی می باشد. در لنز های وریفوکال دوربین مداربسته اینکار دستی انجام می شود ولی در لنز های زوم تغییر فاصله کانونی به صورت خودکار انجام شده و عمل فوکوس نیز به صورت اتوماتیک انجام می شود. در واقع در لنز های زوم شما کافی است که فرمان زوم را صادر کنید, لنز دوربین مداربسته فاصله کانونی را با توجه به میزان زوم تغییر داده و سپس فوکوس به صورت خودکار انجام می شود.

محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه بین المللی ایپاس هر ساله در مصلی امام خمینی برگزار شده و بعد از اتمام آن محبوب ترین برندهای نمایشگاه ایپاس معرفی می شوند , از مهم ترین محصولات این نمایشگاه می توان به دوربین های مداربسته اشاره کرد .

محل برگزاری مصلی امام خمینی ( ره ) و زمان برگزاری 24 الی 27 مهرماه 1397



[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی کودکان افسرده است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]