دوربین مداربسته خورشیدی

چهارشنبه 14 شهريور 1397
12:58
شاهی


دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

یکی از انواع دوربین های مداربسته مدرن دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی است که امروزه با توجه به قابلیت هایی که دارد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته شده است .

دوربین مداربسته خورشیدی انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید تامین کرده و بدین ترتیب تا حد زیادی می تواند در مصرف برق صرفه جویی کند . تنها کافیست پنل خورشید را جلوی آفتاب قرار داده و عملیات نصب دوربین را آغاز کنید .

نصب دوربین های مداربسته بدون برق و دوربین مدار بسته خورشیدی

قرار گرفتن پنل خورشیدی وقتی بحث تولید انرژی میشه تفاوت ایجاد می کند.تلاش کنید پنل خورشیدی را روبروی خط استوا قرار بدید که میتواند در بهترین حالت در معرض نور خورشید قرار بگیرد به جای این که آن ها را در سایه قرار دهید.

بنا بر تجربه بهترین حالت قرار دادن پنل های خورشیدی در جهت خط استوا و انتخاب شیب ایده آل است و این اهمیت دارد که باتری شما قبل از سوییچ شدن به برق خورشیدی کاملا شارژ باشد.

دوربین مدار بسته خورشیدی با باتری قابل شارژ و سنسور متحرک برای حیاط پشتی،راه های اختصاصی،مناطق پرت،ماشین های

تفریحی،تریلر،مزارع،کلبه ها و خانه های تابستانی مناسب هستند.

نتیجه گیری:

برق خورشیدی به عنوان یک منبع جایگزین این روزها کلی مورد توجه قرار گرفته است و استحقاق این توجه را هم دارد.توانایی آن در تامین برق

دوربین های نظارتی در مناطقی که کابل شبکه بسیار گران است یا بیش از اندازه پیچیده است استفاده از برق خورشیدی یک راه حل مورد علاقه

است.

نقشه نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس در مهرماهِ هر سال به مدت ۴ روز ۹تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷در مصلی امام خمینیِ (ره) شهر تهران با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۵ کشور و با بیش از ۳۷ محصول توسط نخبگان کشور برگزار میشود. ایران،کانادا،کره جنوبی،چین،ژاپن و ترکیه از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه می باشند.

با بررسی نقشه نمایشگاه ایپاس می توان غرفه مورد نظر خود را یافت و از آن بازدید کرد .



[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی کودکان افسرده است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]