خرید دوربین مدار بسته

سه شنبه 6 شهريور 1397
18:49
شاهی


خرید دوربین مدار بسته

امروزه روز خرید دوربین های مداربسته کار آسانی نیست چرا که با حجم انبوهی از تولیدات این نوع سیستم ها همراه با تجهیزاتشان مواجه هستیم , اما با داشتن یکسری اطلاعات می توان انتخاب درست و بجایی در این باره داشت .

خرید دوربین مدار بسته با اهداف نظارتی و کنترلی صورت می گیرد , در این موارد می توان پکیج دوربین مدار بسته ارزان را تهیه کرد که از نصب راحتی برخوردار است و البته قیمت آن هم به نوع دوربین و تجهیزات آن بستگی دارد .

خرید دوربین مداربسته

Closed circuit TV که در بین افراد فعال در این زمینه، به اصطلاح CCTV نامیده می‌شود، به معنای تلویزیون مدار بسته است و از دوربین مداربسته، دستگاه مرکزی (DVR) و مانیتور تشکیل شده است. دوربین مداربسته وظیفه‌ی دریافت تصاویر را در شعاع دید خود دارد و بر بستر کابل کواکسیال (آنتن) به دستگاه مرکزی یا دی وی آر ارسال، پردازش و ذخیره می‌شود.

در ابتدا دوربین مداربسته خیلی کم و فقط در موارد خاص از قبیل خزانه‌ی کل، موزه‌ها، کاخ‌ها و مراکز اطلاعاتی مهم استفاده می‌شد، اما پس از گسترش تولیدات لوازم امنیتی و ایمنی، این بازار فضای خاصی را برای مخاطبین خود ایجاد کرد و در حال حاضر، در بانک‌ها، مدارس، مراکز درمانی، دانشگاه‌ها،‌ کارخانجات تولیدی و مراکز صنعتی استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین استفاده‌ها‌ از دوربین مداربسته، نصب آن در خیابان‌ها، راه‌ها و جاده‌ها بود که ترافیک به‌صورت بهینه‌تری نسبت به قبل کنترل شد.

دوربین مداربسته جایگزین بسیار هوشمند و بهتری در مقابل نیروی انسانی است.

در بسیاری از موارد، همانند انبارهای مهمات، مراکز تولید سموم، پالایشگاه‌ها و مراکز تهیه‌ی فلزات و کوره‌های گرم و... نه تنها نیروی انسانی هزینه‌های بسیار دارد، بلکه خطرساز است و باید از دوربین مداربسته استفاده کرد.

امروزه، تکنولوژی دوربین مداربسته از سطح ابتدایی و آنالوگ فراتر رفته و کاربرد آن از مانیتور کردن ساده به شناسایی چهره و ‌قرنیه‌ی چشم، و حتی حس کردن عادات و رفتارهای انسانی تبدیل شده است.

نحوه ثبت نام در نمایشگاه ایپاس

نمایشگاه ایپاس در مهرماهِ هر سال به مدت ۴ روز ۹تا ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷در مصلی امام خمینیِ (ره) شهر تهران با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۵ کشور و با بیش از ۳۷ محصول توسط نخبگان کشور برگزار میشود. ایران،کانادا،کره جنوبی،چین،ژاپن و ترکیه از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه می باشند.

نحوه ثبت نام در نمایشگاه ایپاس در سایت ایپاس توضیح داده شده است . این نمایشگاه شامل دوربین های امنیتی، سیستم های پردازش فیلم و تصویر، ملزومات دوربین، تجهیزات دید درشب ، سیستم های صوتی و تصویری، پلیسی، ایمنی و امنیتی می باشد.



[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی کودکان افسرده است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]