مشاوره کودک و نوجوان

چهارشنبه 20 تير 1397
14:20
شاهی


مشاوره کودک و نوجوان

یکی از دغدغه های مهم والدین دوران کودکی و سن نوجوانی فرزندانشان است اینکه این سنین را بدون هیچ دردسری بگذرانند و آینده ی خود را با تمام قوا بسازند , از این رو با مشورت با روانشناسان و کارشناسان می تواند کمک کننده باشد .

تعریف روانشناسی کودک در علم روانشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است و از این سنین به عنوان سنین طلایی یاد می شود , مشاوره کودک و نوجوان برای کمک به مشکلاتی که والدین و یا حتی خود کودکان و نوجوانان دارند بسیار کارساز است .

مشاوره کودک و نوجوان تلفنی

مشاوره تلفنی کودک تنها با تماس با یک مرکز مشاوره امکان پذیر است , شما در کوتاهترین زمان به یک کارشناس باتجربه وصل شده و با او به مشورت خواهید پرداخت .

کودکان و نوجوانان به دلیل حساسیت‌ های ویژه‌ ای که در هر سنی دارند، ممکن است نیازها و خواسته‌ های متفاوتی داشته باشند و در عین حال والدین نیز انتظارات و خواسته‌ هایی از آنان داشته باشند، پس مشاوره کودک و نوجوان می‌ تواند این نیازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نماید.

مشاوره کودک و نوجوان

مشکلات رفتاری کودکان خود را جدی بگیرید. گاه برخی از رفتارها به نظر شما طبیعی به نظرم می رسد اما عدم رسیدگی به آن ها و تداومشان می تواند سبب آسیب آن ها در آینده شود.

در صورتی که هر مشکل و رفتار غیر طبیعی را در مدتی طولاتی در فرزند خود مشاهده کردید بهتر است هر چه سریع تر با متخصصین کودک مشورت کنید

تربییت جنسی کودک

تربیت جنسی کودک در کشور ما آنگونه که لازم است جدی گرفته نمی شود ، حال آن که از بخش های مهم تربیت آنها است. برخی از والدین تصور می کنند که نیاز نیست هیچ اقدامی در رابطه با تربیت جنسی کودک خود انجام دهند و به مرور زمان او خود برخی از مسائل را می فهمد.

اگر کودک شما در زمان نامناسب و به نادرستی با مسائل جنسی آشنا شود، این مسئله در زندگی اون مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. تربیت جنسی فرزندان خود را جدی بگیرید!



[ بازدید : 205 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی کودکان افسرده است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]