مشاوره تلفنی رایگان خانواده

پنجشنبه 14 تير 1397
13:32
شاهی

مشاوره تلفنی رایگان خانواده

اکثر افراد وقتی به یک مشکل بر می خورند سعی دارند که خود به تنهایی آن را حل و فصل کنند برخی ها هم که اصلا به روانشناس و کمک های آن اعتقادی ندارند و می خواهند خود یه تنه همه مشکلات را به دوش بکشند که مطمئنا در این زمینه موفق عمل نخواهند کرد , صحبت با یک روانشناس می تواند مفید واقع شود و در حل بسیاری از مشکلاتتان راه گشا باشد .

برخی ها علاقه ای به مشاوره حضوری ندارند در این موارد می توانند از مشاوره تلفنی رایگان خانواده برخوردار شوند , مشاور تلفنی رایگان به شما برای تصمیم گیری بهتر کمک می کند .

مشاوره تلفنی رایگان خانواده شبانه روزی

در بیشتر موارد مشاوره های تلفنی دیده شده است که از میزان بار روانی روی مراجعان بعد از مشاوره به شدت کاسته شده است. این اولین و مهمترین وی‍ژگی مشاوره تلفنی است. افراد در بیشتر ساعات روز و در برخی موارد بصورت 24 ساعته میتوانند از خدمات مشاوره تلفنی برخوردار شوند .

این امر میزان تطابق زمان مشاوره را با نیازهای مشاوره افراد به میزان زیادی افزایش میدهد. مزیت سوم مشاوره تلفنی روانشناسی هزینه کم آن است که امکان مشاوره با تعداد زیاد جلسات مشاوره را فراهم میکند. همچنین در این روش فرد در هر موقعیت جغرافیایی میتواند از این نوع مشاوره روانشناسی تلفنی برخوردار شود. بعلاوه مشاوره تلفنی در مرکز روانشناسی ما همراه با ایجاد فایل درمانی برای فرد است که حتی تا سالها بعد از درمان به عنوان مراجعه کننده توسط مشاور ما بصورت دوره ای و رایگان مورد مشاوره و بررسی مشکلات، قرار میگیرد. این روش در واقع درمان ادامه داری است که درمان های روانشناسی با ماهیت طولانی مدت را بخوبی تحت پوشش قرار میدهد. مشاوره تلفنی روانشناسی و یا روانشناختی یک روش کارآمد و ارزان و البته پیشرفته برای همه افراد است.



[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روانشناسی کودکان افسرده است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]